hatbit

Wednesday, June 29, 2011

Katak, Ular, Telur & Digitamamon

As salam,

Semalam kawan aku Lan dan Am tengah sibuk duk cari kat Google Images pasal katak yang makan ular...wujud ke? Bagi aku, kalau wujud pon mesti katak tu tengah makan ular lidi... :D

Tapi, aku cuba la tengok sekali...benda pelik,,sape taknak tengok...hehe
Aku sebenar nye geli nak search pasal katak dan ular nih...tapi aku kuatkan jugak hati..huhu 
Ada la jugak dorang jumpa beberapa keping gambar...



Rupa katak tu macam plastik je..hehe..gambar ni ditangkap kat China..

baca la apa dia tulis tu..taknampak? klik gambar utk tumbesaran... :)

malam ni makan ular utk dinner... :))


alhamdulillah,,dah kenyang.... :D

Pastu, kitorang cari pulak gambar ular makan telur....ni result dia...


bapak aih...besar nye mulut..tak terkehel ke rahang tuh??
Kot ye pon lapar,,pecahkan la dulu telur tu...

agak nye memang ular tak reti nak pecah kan telur...


SAH...ular tak reti nak pecahkan telur... =.="


Pastu,,aku teringat pasal satu Digimon yang berbentuk telur...aku tak ingat apa nama dia....tapi kitorang tetap nak cari...dan akhir nye kitorang jumpa gak...

Sekarang ni,,nak update blog pulak...aku nak cari lagi...pastu aku taip la keyword macam...

digimon egg...keluar gambar nih...ganas nye telur digimon nih...

pastu kitorang cari 'digimon telur'...keluar ni pulak...

apa kaitan? takde telur pon....


Pastu,,aku scroll ke bawah lagi...akhir nye jumpa la dengan beliau...



nama beliau Digitamamon...tapi aku taktau pebenda kebolehan atau power dia...
Yang aku tau,,dia ni pandai masak...jadi tokey kat restoran Digimon... :))

Best kan kalo dapat Digimon yg pandai masak...alaa, takyah Digimon la...payah sangat..
Kan best kalo dapat bini yg pandai masak... :DD







   

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...