hatbit

Wednesday, January 11, 2012

Wishlist 2012 Part 1

Assalam,


Aku jalan2 kat blog orang lain,,tengok dorang post wishlist kat blog masing2...aku pon nak jugak buat wishlist .. :D


Dan, aku bukan nak buat wishlist pasal akademik for example, dapat 4flat sem ni, nak membanggakan ibubapa..puasa penuh...not that kind of thing la...sbb yg tu ofkos la semua orang nak kn? Orang gila pon nak dapat 4flat...


Aku maksudkan wishlist yg membawa maksud 


"kehendak diri yg menjurus kepada hal keduniaan dan kebendaan serta materialistik"


InsyaAllah, kalau ada rezeki lebih...aku nak benda2 ni :DD


1. Analog Camera - Holga 120CFN



Smart kot kamera ni,,walaupon bukan digital..tapi design style kot...kalau bawak kamera ni,,gi snap pic kat wedding sape2,,sumpah stylo :DD

Dan yg best nye,,kamera ni ada color flash...maksudnye kalau kita set dia utk keluar flash..boleh pilih kaler ape flash tu...ada biru, merah, kuning dan putih (flash biasa)

Kamera digital DSLR korang yg berpuluh-puluh ribu ringgit tu ade ke colour flash mcm kamera analog ni?? :P


2. Nokia E66



Nokia E66, henset slide yg smart dan sesuai utk bisnesman (mcm aku,,haha)

Siap ade WiFi lg...boleh la aku bukak Maybank2u.com kat mana2 je...bleh check emel kat Stesen Bas Kangar..takyah bukak laptop/PC...

Henset Samsung Champ aku elok lagi...waranti banyak bulan lg,tapi aku minat kot Nokia E66 ni...ade sesapa nak jual E66 ? Aku nak beli..kalau harga & pakej yg diberi berpatutan, aku nak la..tulis je nama & nombor telefon korang kat shoutbox tepi tu atau komen kat bawah :)

Itu je la dulu utk Wishlist 2012 Part 1...pasni maybe ada Part 2 :)

Sekian..

Wassalam =)

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...