Tuesday, January 4, 2011

Kerana Kunci

Salam,

Masa aku tulis entry ni dah masuk 4 hari kita memasuki tahun baru 2011…banyak benda2 yang dah jadi sepanjang 4hari ni…pening pale nak pikir…especially pasal registration asrama kat KKF…

Masalah bermula apabila aku tak hantar kunci rumah ke pejabat KKF…sebab tyme tu aku ada Latihan Kem Tahunan Palapes..aku ingat kena denda sikit je la..tapi bila sampai je kat UniMAP ni..kengkawan aku cakap kena saman kalo dengan sengaja tak serah kunci (aku ni termasuk dlm kes sengaja tak serah kunci la…huhu)..



Takpe la..kena saman pun bior le….aku pon tanye la brape ribu nak kene bayar…dorang cakap RM30 sehari…perghhh,,aku tak hantar dekat 3minggu kot…imagine la sendiri..

          RM30
X            21hari
            RM630 

Fuhh, kalau gini habis la elaun palapes aku, guna untuk bayar saman saje… =_=!


Pastu dorang cakap kalau kunci rumah hilang kena bayar RM50 je…apalagi, aku pon cakap la kunci rumah hilang padahal elok je kunci tu duk dalam beg aku..hehe
Daripada melayang 630ringgit tunai…baik la burn 50ringgit je…huu

Pastu, skang ni kunci rumah baru yang aku dapat ni tak bleh nak berfungsi plak…kunci rumah dgn kunci bilik dua2 tak bleh pakai…hampeh tol…aku dah bayar RM50, tau tak!!!

Ni tak tau la camne,,esok nak kene gi pejabat lagi skali kot..huhu 

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...