hatbit

Tuesday, June 21, 2011

Kenapa Lelaki Itu Beruntung?

Assalamualaikum,


Wah,,sudah kenyang makan burger...apsal malam ni banyak kedai burger tutup eh? Aku nak makan pon terbantut..huhu


Btw, sori kalo ade kesilapan ejaan kat entri kali ini sebab keyboard yang saya pakai ni huruf dia hampir pudar...so, main agak je..main tekan2 je berdasarkan experience..(eh, sedap pulak main tekan2 kat keyboard yg takde huruf nih...hehe)


Okey, tadi ade seorang gadis mengatakan bahawa:


"Saya pernah jumpe org yg betul2 sayang saya without care pasal beauty. Yeah, sampai sekarang dia masih setia tunggu saya..Tapi, saya taktau la kenapa saya takde hati kat dia..huhuhu"


Begitu la sedikit sebanyak ayat nye yang telah saya edit.. ;D


Pastu, saya pon reply..


Untung nye beliau..walaupon awak tak suke dia..tapi dia berjaya membuat awak berfikir...
"Kenapa saya tak suke dia?"


Pastu, gadis itu pon reply semula,,


"Eh, untung ke? Kenapa pulak?huhuhu"


Okey, tujuan entri ni ditulis adalah untuk menerangkan kenapa saya cakap jejaka yg dimaksudkan si gadis tadi adalah seorang yg beruntung...


Biasa nye, seorang gadis,,apabila beliau telah menolak cinta seseorang jejaka, jarang sekali gadis itu akan berfikir,,


"Kenapa saya tak suke dia?"


Biasa nye, si gadis akan membiarkan sahaja lelaki itu kecewa sendiri..membiarkan lelaki itu tertanya-tanya..


"Kenapa gadis itu tak suka kat aku?"


Amat jarang sekali gadis yg akan berfikir,,


"Kenapa saya tak suke lelaki tu?"


Jadi, pada pendapat saya...lelaki tersebut ada peluang untuk menambat kembali hati cik ninja...sebab tu la saya cakap beliau beruntung... ;)


Okey, saya tau entri saya agak merapu...lantak la..saya nak cepat ni...bas balik Kampung Wai pukul 10.30pm...sekarang dah 10.22pm..huhu..


Bye..


Wasalam.. =)





No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...