hatbit

Tuesday, March 15, 2011

Malas nak pikir title...

Salam,

Aku taknak tulis panjang2...nak tulis apa yg terlintas kat palotak aku jek...

1. Kapten Shahrol mantap...tapi kelas dia boring...

2. Malam ni selsema, rasa mcm nak demam...

3. Ada sorang intermediate dah tau pasal blog aku..mampos...

4. Speaker laptop aku mcm hampeh...bunyi tersekat-sekat...

5. Spacebar kt keypad henset aku...bila tekan, takde efek...nak tulis mesej kat awek cmne gini?

6. Tuan puteri still taknak reply msg aku...

7. Nak download citer Hantu Kak Limah Balik Rumah sampai abis....



8. Esok nak shipping barang kat customer...

9. Hari Khamis ni ada Konvokesyen Khas Tun Mahathir...bdk2 diploma wajib gi...



10. Jerawat kat batang hidong aku dah start menghilangkan diri...

11. Menunggu elaun Palapes masuk...entah bila nk masuk...ada ckp masuk rm800+..ada yg ckp rm1600..entoh le...

12. Kepada yg tak bayar hutang topup tu,,sila bayar cepat...

13. Nuffnang? Innity? ManggaAd? macam malas jek nak aktif...bukan nye ramai follower pon...

14. Sesapa nak beli jam TagHuer atau Bell&Ross, kontek aku...



15. Skang ni baru jam 0035...biasa nye budak comel tido jam 0230....

16. Hadoi,,bersin tak henti2..sejak kelas AutoCAD tadi...

17. Rasa cm malas jek nak update blog...

18. Dah lama tak kontek Miena Zamri...sihat ke dia? makin montel kot... xD

19. Eh, ada budak tu suruh diam plak...suke ati la nak cakap ape pon...mentang2 la ko tu sengeh selalu jek... :P

20. Dah jumpa satu blog yang aku rasa mcm nak follow jek...300+ followers...mesti best blog dia..nak follow posting dia...

21. Blog ZackZukhairi....dah lama tak tengok...

22. Betul ke Facebook nak tutup 15 Mac? Hmm,,esok la tu...

23. Apsal baju/merchandise Green Day takde design yg stylo? Kalo ada design yg stylo pon, baju utk pompuan... =.="



24. Aku join Facebook sbb tuan puteri...dia yg mula2 join Facebook,,aku pon ikut sekali...hehe

25. Eiii,,geram nye aku...nengok pipi dia....rasa mcm nak cubit je... >_<

26. Am I spamming her? Barney, I'm sorry dear...just miss u...



27. Dropping subject has advantage & disadvantage...i'm glad I've dropped CP...hehe...walaupon kene amek semula nanti..at least PNG aku boleh diselamatkan....

28. Aku ada banyak kenalan/kawan2 yang bernama Farhan/Farrhan...kawan laki, kawan pompuan, lecturer..byk gak yg nama Farhan/Farrhan...

29. Dah la, malas nak tulis banyak2...kang tak sempat post plak...nanti internet tutup...

30. Nak topup ZulSyikrin...kesian dia...menunggu topup masuk...line topup plak tengah busy ni....

Ok,,aku nak publish la...

Wassalam... =)










No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...