Sunday, December 18, 2011

Port Dickson: Sukan Pantai MASUM 2011



Assalam, 

Ekceli aku malas nak tulis banyak2... :)


Yeahh,,lets start the entry :DD


Ni sewaktu berhenti kat R&R kt selangor...harga satu bungkus CHOKI-CHOKI ialah RM2...mahal gile weh -.-"





berkenan dgn jam kaler hitam merah ni...niat nak beli,,tp harga dia RM99...sape nak beli & banyak duit tu bleh la ambik... :)



ditampal kat bilik kitorang...'atlet' la sangat..haha



bergambar berlatarbelakang hotel2 di Port Dickson



medan selera seri bayu, port dickson..diambil dari atas bas


Baden Baden Bundle (Baeekkkk Punya) xD


sewaktu perasmian Karnival Sukan Pantai MASUM 2011


gimik belon yg dilepaskan ke udara :)


belon2 yg tersekat di celah pokok,,tak dpt melepaskan diri


mural yg disembur di tepi dinding tandas awam Medan Selera Seri Bayu..nice :)



pertandingan Larian Pantai...first team yg dilepaskan utk berlari..


Team UniMAP B (lelaki)...junior first year


tak ingat team mana..huhu


kat venue event sukan pantai


bas Universiti Malaysia Kelantan :)


banner Sukan Pantai MASUM 2011 :)


jamuan waktu malam,,yg disediakan oleh kerajaan Negeri Sembilan..


orang lain masih beratur...tapi kami dah dapat makanan... :)
Kitorang dah abes makan pon,,ade lagi yg masih beratur...hehe



Mee ratna di kawasan medan selera pantai port dickson...aku pelik apsal kuah dia kaler putih... @_@



berjalan di tepi pantai...yg di kejauhan tu adalah bendera2 setiap universiti yg mengambil bahagian :)




nak iklan sikit...hehe


Ok,,end of entry...

Wassalam :)

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...