hatbit

Tuesday, March 20, 2012

I want Android - Talking Tom

*For English readers, please use Google Translate if you want to read this entry. Sorry for the inconveniences.

Assalamualaikum dan selamat petang,

Hari ni elaun dah masuk...setakat ni baru masuk RM650...dijangka elaun penuh RM1500++ :P

Jadi, harap2 esok boleh masuk penuh la dalam akaun AffinBank aku tu...hehe  

Untung la takde awek, duit tu 100% akan dibelanja untuk diri aku sahaja...bagus2

Kalau ade awek, jenuh nak belanja makan..beli handbeg utk dia, beli barang kemas, high-heels, sandals, shawl..kepala ada satu je, tapi koleksi tudung sampai beratus-ratus.. :D

Belum masa nya lagi untuk ada awek...aku belum bersedia nak habiskan duit utk seorang gadis...haha

Back to the topic...

Aku dah rancang nak beli henset baru...hobi aku tukar2 henset...beli henset harga RM200, dah puas pakai 5-6 bulan..pastu jual/trade-in dgn henset yg lagi canggih...



Sekarang ni, aku cuma pakai henset Samsung Champ C3303...walaupun touchscreen, tp masih takpuas hati dengan kamera 1.3MP (dulu, aku penah pakai yg kamera 5MP..jd takbest bila downgrade..huhu)

Sekarang ni aku cari henset yg ada OS Android...ada orang minat dgn iPhone, BlackBerry...tapi aku nak pakai android...

Sebab apa? Sebab aku nak install Talking Tom kat henset aku...itu je sebab nye..haha

The Talking Tom


Kucing virtual ni bila kita 'cakap' kat dia, dia akan ajuk/ikut percakapan kita dengan menggunakan suara dia...

Klik gambar utk baca description yg dia tulis.. :)


Kita boleh geletek kucing ni...boleh belai dia...boleh tarik ekor dia...dan Tom akan respon dengan cara yang menggelikan hati... :D

Jadi, kenapa aku perlu pilih iPhone dan BlackBerry? Kalau dua-dua smartphone tu boleh install Talking Tom, akan ku consider beli...tapi setakat ni, cuma Android je yg boleh install kucing comel ni... ^_^


Itu sahaja update untuk hari ni...

Sekian, 

Wassalam =)



No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...