hatbit

Saturday, March 17, 2012

Melawat PC Fair @ UUM

Assalamualaikum & selamat petang,


Hari ni aku merempit sejauh beberapa puluh kilometer...dari Kuala Perlis ke UUM Sintok, Kedah...


Tujuan utama adalah untuk ke PC Fair yg dibuat kat Tapak Expo UUM, berhadapan dengan Pusat Kesihatan UUM...aku nak tukar pendrive 8GB yg rosak (faulty), jadi terpaksa mengembara jauh (agak jauh la, letih gak pulas minyak)


Memang sangat jauh, aku isi minyak motor RM3 kat stesen minyak kat Arau, pergi UUM....ronda2 dalam kampus UUM, pastu on the way balik Kuala Perlis tu...elok2 minyak habis kat flyover traffic light Arau...terpaksa la tolak motor tu sampai stesen minyak....huhu


Ok, sambung....disebabkan beberapa bulan dulu, kitorang (intermediate palapes unimap) buat fasa mara kat Bukit Tangga, jadi aku ambik kesempatan utk "bersiar-siar" kat kawasan sekitar UUM tu...


Kat bawah ni gambar2 yang sempat aku ambik =)

Klik gambar utk tumbesaran..



banner PC Carnival @ UUM


signboard menuju ke UUM



jalan yang 'cantik' pada petang yang cantik


kawasan pembinaan bersebelahan EDC-UUM



pintu masuk UUM melalui belakang (kawasan Bukit Tangga)



di kejauhan, nampak pencawang elektrik...tempat aku kena ketuk kepala ngn Sarjan Najat...hahaha



booth di PC Fair UUM



pendrive yg rosak dan telah diganti semula dgn yg baru...




pendrive APACER 8GB yg dibeli pakai baucar 1Malaysia :)



wireless mouse...juga beli pakai baucar....nasib baik aku bawak baucar sekali...hehe






Tugu Peringatan Sintok, kat depan padang kawad Palapes UUM




close-up Tugu Peringatan Sintok....


aku pun taktau pebenda ni....




saje ambik gambar banner ni...sebab ada tulis 'Palapes' :D




Wisma Palapes UUM...




Pusat Kesihatan Universiti UUM....tempat aku dihantar, bila kaki aku terseliuh masa serangan akhir kat Bukit Tangga..keterangan lanjut, klik sini :D





Universiti Utara Malaysia ada lapang sasar (kawasan menembak) sendiri..hebat....






aku pergi meneroka UUM sehingga ke kediaman Naib Canselor...hahaha



sneak peak (kediaman Naib Canselor UUM) beliau ade ke tak, taktau la... 




Selamat tinggal UUM :)

Seribu satu kenangan terpahat di hati.... 
#ceh, perasan jadi budak UUM... :D






No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...