hatbit

Thursday, March 29, 2012

Makan KFC

Assalamualaikum,


Disebabkan exam dah habis, elaun pun dah masuk....sekali-sekala tak salah kan kalau gi melantak kat KFC.. :D


Dah lama tak merasa kepsi...dulu, masa semester 2..tiap2 minggu gi kepsi...semester yg paling lagha dalam hidup aku..paling banyak aku membazir duit.. -.-"


At th end of the semester, nak makan nasi bujang pun takboleh...duit takdak langsung..haihh


Back to topic,


Ni gambar santapan aku malam tu,







snack plate...aku tak ingat nak order ayam original...spicy takbest -.-"





cheesy wedges...sangat sedap..nyumnyumnyum...





ni ice-cream jelly kot....aku suka aiskrim dia... :D





and lastly, air milo... :)


That's all...babai

Wassalam =)



No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...