hatbit

Monday, August 23, 2010

Ape yg aku patut tulis kt sini??

Salam,
Ni 1st time aku menjerumuskan diri aku dlm kancah blog, jd kalo ade apa-apa yg tak kena...sila betulkan ye... =)



CempedakMalaya? Kenapa cempedak? Nape x letak nenas, nangka, ulamraja atau petai?
Hmm, ntah la...mybe sbb cempedak ni jarang dikomersialkan kt blog, jd aku rse t'panggil utk m'promosikan buah eksotik ni....
Lagipon, sebutan 'cempedak' tu stylo gak..hehe



Papepon, kpd otai-otai blogger skalian, kalo ade post aku yg xbrape manis utk dibicarakan, dipersilakan utk beri teguran...

Last skali, aku nak quote balik ape yg ustaz aku ckp masa kat Kolej MARA Kulim dulu...aku pggil die Ustaz Batista (xingat nama sebenar..huhu)...ktorg pggil gitu sbb muke die mcm Batista...hehe..best ngn ustaz ni..dah2, len kali plak story psl ustaz ni.. =D
Camni pantun die....

Yang jauh dikenang,
        Yang dekat disayang,
Yang baru ditatang,
        Yang lama dijulang.

Yg ni plak pantun yg aku ciplak dari orang zaman dulu...huhu

Buah cempedak di luar pagar,
        Ambil galah tolong jolokkan,
Saya budak baru belajar,
        Kalau salah tolong tunjukkan.

Wasalam... =)

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...