Monday, August 30, 2010

Happy Birthday Aish & Fasihah...

Salam,

Hari ni aku nak wish Hepi Besday kat 2orang adik aku....
Yg pertama, Nurin Fasihah binti Mohd Rosli....besday die 29hb Ogos, 1999
Tahun depan kamu UPSR...(tu pon kalu Kerajaan Malaysia nak buat UPSR... =D)
Semoga sentiasa sukses dlm pelajaran...dan sentiasa dgr cakap umi&abah...jgn lawan cakap (hehe..aku tyme kecik pon bukan nye dgr sgt ckp umi&abah)
Tapi, apa2 pon yg baik jd kan tauladan, yg buruk jd kan sempadan... =)



Yg kedua, Muhammad Fahmi Faris bin Mohd Rosli....besday die 30hb Ogos, 1996
Jgn memain dah...umur da masuk 14tahun ni...study molek, PMR tahun depan je ni....
(Jgn ingat abah xreti Geografi, abah lg terer dari kamu...hahaha)
Lain kali buat kijo skoloh kalu toksey keno piat ngn abah....hehe
Kelik rayo ni bwk sumo buku2 hok ado kijo skoloh tuh...pastu jgn tinggal kt umah plak...haha



Kepada sume yg akan balik kampung 3hb dan 8hb ni...semoga sampai ke kampung dengan jayanya....
Wasalam..... =)

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...