hatbit

Thursday, April 21, 2011

CONTEST: Gambar Desktop Lappy... :))

Salam, 

Hari ni aku nak buat entry pasal kontest...(betul ke ayat tuh?) 
Kesian cik nuyen, dah banyak dia tag kontest kat aku...tp aku takde masa nak join...tapi kontest yg satu ni nampak mcm senang je..so, aku join la.. :)


Haa, kontest ni dianjurkan oleh cik arcma...nak tau lebih lanjut? Klik kat banner atas nih...yg ade muka JunPyo tuh...

Secara ringkasnye, kontest ni mempertandingkan background lappy/desktop kita...so benda senang, sbb tu aku join..hehe  

Just printscreen dan buat entry psl background lappy tuh...taktau nak printscreen? Klik kat sini..
So, sesapa yg nak join tu, tarikh tutup nye jatuh (GEDEBUK) pada 14-05-2011...

Taknak tulis panjang2, jadi dengan rasa sukacitanya mempertandingkan desktop background yang ini...
|
|
v

*sila klik gambar di atas utk tumbesaran gambar

Pastu, cik arcma mintak eksplen kenapa pilih gambar ni sbg desktop background...
Okey, gambar atas ni ialah kereta Mazda RX3 keluaran tahun 1973 (dah lama woo)...aku memang agak minat ngn kereta2 lama nih..walaupon lama, bagi aku still stylo..walaupon hanya ada dua bijik pintu, tapi ada 4seat..syuke syuke... ^__^ (dah buang tebiat aku nih..)

Dan lagi satu, kalo korang perasan...stereng wheel kereta nih duk sebelah kiri..left-hand drive..kalo aku dpt beli kereta nih, bleh la berlagak dgn orang2 Malaysia, aku bawak kereta left-hand drive... :P 
tapi taktau ler bleh bawak lefthanddrive ke tak kt Malaysia nih..

Ok, aku nak tag 2 orangs:




Thanks, wassalam  =)





2 comments:

Falling . said...

hahah stylo!

tq join wo!

FahmiFaiz said...

haha,,tang mana yg stylo tuh?
kalau stylo, bg la hadiah..heee

welkam.. :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...